vrijdag 12 mei 2017

Japans gehaakte deken

Het Japanse patroontje voor mijn deken zag ik op Pinterest. Ik vond hem zo mooi dat ik er graag een deken mee wilde maken.

Gisteren ging ik het bos in om er foto's van te maken.
Het was er prachtig weer voor!
Hij heeft een fijn plaid formaat gekregen, namelijk 110 x 160 centimeter.
Lekker voor op het bankje buiten tijdens zomeravonden.














Ik heb met zomerse kleurtjes gehaakt, 
Het patroon heb ik uitgeschreven in zowel Nederlands als Engelse en Amerikaanse haaktermen en ze zijn te koop in mijn Etsy shop.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Héél mooi! Door het wit komen de kleurtjes en de bloemen nog beter uit. Fijn weekend, Sigrid
    ps: De 3de foto vind ik de beste, maar ze zijn allemaal mooi, zo in het zonlicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deken in mooie kleuren. Mooie foto's. Het valt niet mee om zo'n mooie deken goed op de foto te krijgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen