zaterdag 13 juli 2019

GeHaakt Huis Kussen

Het weekend van 1 december 2017 gingen we met ons gezin naar de (Winter) Efteling. We vierden daar samen met de kinderen dat we 12 1/2 getrouwd waren. En nu anderhalf jaar later hebben onze kinderen het daar nog steeds over.
En dat is zo logisch, want wat is het toch een magische, sprookjesachtige wereld waar we het hele weekend in verbleven. Dat was echt heerlijk en tegelijk zo leuk voor de kinderen!
We sliepen in een boshuisje in Bosrijk, het park wat bij de Efteling hoort. Er staan in dit park zo veel mooie gekleurde vakantiewoningen en daar ontstond het idee voor het kussen wat ik maakte!!

Efteling Bosrijk





Ik maakte dit kussen met formaat 40 (b) x 45 (h) cm. En omdat ik hem gemaakt heb met Durable Cosy Fine is hij lekker zacht geworden. Omdat je hier geen binnenkussens voor hebt, heb ik hem gewoon opgevuld en dichtgenaaid. Het dak heb ik met de Tapestry techniek gehaakt. 
Het patroon voor dit kussen is nu ook te koop in mijn Etsy shop voor als je hem zelf ook wilt maken. Waarschijnlijk ook helemaal leuk in een grijs/wit/zwart combinatie. Ik heb in elk geval plezier gehad bij het maken en bedenken van dit kussen.

En hierbij ook nog een paar mooie herinneringen aan ons 'magische' leuke weekend:








Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Hoi!
    Haak je deze huisjes ook op verzoek? De link naar je etsy-site doet het helaas niet.
    Groetjes Marie-Louise!

    BeantwoordenVerwijderen