dinsdag 17 september 2013

Boomstamkrukje

Ik hou ervan om te haken met veel kleur, maar in onze woonkamer hebben we niet heel veel kleur. Ik heb dan ook niet veel gehaakt voor in onze woonkamer, alleen een kussen voor op de bank en ik heb wat potjes omhaakt voor de viltstiften en kleurpotloden van onze kinderen. 

Mijn man vind het leuk om boomstamkrukjes te maken, wat wel goed in onze woonkamer past! Hij neemt af en toe een boomstam of mooie tak mee uit het bos, en zo ook deze berkenstammetjes. Hij vroeg mij om er een gehaakte hoes voor te maken, ik haakte de hoes met Ribbon XL. 
Daar had ik geen ervaring mee, maar het was eenvoudig te maken en bovendien was hij snel klaar! 
Hij is echt leuk geworden en wij hebben hem een mooi plekje gegeven in onze woonkamer!











1 opmerking:

  1. Onwijs mooi! Leuk idee ook..hebben hier een wereld aan houtenstammen liggen..

    BeantwoordenVerwijderen