zaterdag 26 september 2015

GeHaakte Col

Ik maakte een gehaakte col met het byclaire2 garen.
Ik kocht van beide kleuren (237 fuchsia en 2208 cayenne), totaal 3 bollen, maar ik hield van de derde bol nog wel de helft over. Op de blog van Haafner vond ik een mooi patroon die ik wilde gebruiken. In de opzet hield ik 200 lossen aan, je kunt de col nu 2 keer omslaan en voor de rest volgde ik het patroon zoals beschreven op de blog van Haafner.


Ik ben er blij mee!! Het garen is echt warm echt zacht en hij past prima bij een jasje dat ik graag draag.



De knopen kocht ik op de markt, maar daar ben ik nog niet zeker van.
Misschien dat ik die nog ga veranderen.


Fijn weekend!

xxx





3 opmerkingen:

  1. Prachtige col. Ik zou nog even verder kijken naar een paar andere knopen. Deze col verdient een paar mooie, bijzondere knopen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! En dan is het dubbel zo fijn als het goed past bij je jasje, dan komt het tenminste van pas!
    Fijn weekend nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk warm! Klaar voor de koude dagen in deze prachtige kleuren. En heerlijk zacht in het by Claire 2 garen.

    BeantwoordenVerwijderen