zaterdag 20 juni 2015

Tijd




Soms moet je gewoon tijd maken....

Bijvoorbeeld om dit blogbericht te schrijven. De tijd vliegt en ik haak fijn door, maar voor mooie foto's van mijn haaksels maken en mijn blog bijhouden, ontbreekt het vaak gewoon aan tijd....

Vanochtend bracht ik 2 van onze 3 kinderen naar een verjaardagsfeestje en onderweg terug naar huis dacht ik, dan kan ik straks wel even een blogbericht schrijven over wat ik de laatste tijd heb gehaakt en waar ik nu mee bezig ben.
Dus hierbij, terwijl jongste dochter een pot met strijkkralen uit de kast haalt en over de vloer uitstrooit ; )

Vorig haakproject was een gehaakte tas, (Erg bedankt voor alle lieve complimenten) en terwijl ik hier mee bezig was, nam ik mijzelf voor voorlopig geen nieuw haakgaren meer te kopen (want ik heb echt GENOEG...) Ik maakte dus van dit rest garen (Phildar Coton 4) een granny kussen.
Voor en achterkant haakte ik anders.


Maar stiekem moest ik hiervoor toch nog naar de winkel om de gele kleur bij te kopen, en kocht ik nog een paar mooie kleuren bij. Haha, het is ook zo'n fijne winkel ; )



En nu ben ik begonnen aan een baby dekentje met Drops Paris. 
Daar kan ik nog niet al te veel van te laten zien, omdat het een cadeau is, maar over het begin ben ik al erg tevreden. En wat is het een heerlijk patroon, dit chevron,

In een volgend blogbericht, zal ik het patroon en het kleurschema uitschrijven, voor degene die dit mooi vind....

Over 2 weken begint alweer de zomervakantie, echt heerlijk, want tijd voor elkaar maken is het uiteindelijk het allerbelangrijkste!!! Al het andere kan morgen ook nog wel....

Fijn weekend!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleuren combinatie voor het dekentje. Ik zou graag het kleuren schema een keer terug lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke haakwerken weer!!
    Een paar van de Drops kleuren heb ik in poncho verwerkt, heb jij ook last van splijten? Ik hoorde dit als veelgehoorde klacht maar had/heb er zelf niet zo heel veel last van.
    Groetjes en een fijn haak weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous cushion, love the colours. Your ripple blanket looks beautiful I have almost finished a ripple blanket for my daughter, I love the rythm of the ripple :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, chevrons zijn mijn favorieten!! Fijne kleurtjes. Vind je Drops Paris niet te zwaar voor een deken? Ik heb ook nog een heleboel liggen, dus vandaar dat ik het vraag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kussen. En je deken... Wat een prachtige kleuren ❤️
    Mooi blog, ik ben je volger geworden ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen