maandag 25 mei 2015

GeHaakte poncho

Voor dochter (bijna 5 jaar) maakte ik een poncho.


Ik kocht er Scheepjeswol Softfun Denim voor. Je hebt er ongeveer 3 bollen voor nodig.
Ik ben een groot fan van Scheepjeswol Softfun en het nieuwe Denim vind ik ook echt heel mooi!!
Het is lekker zacht materiaal en het haakt ook heerlijk!!
Om alleen dit materiaal te gebruiken, vond ik een beetje saai, dus maakte ik het bovenste randje granny's met katoen in verschillende lieve en vrolijke kleuren omhaakt met naturel.
Uiteindelijk vind ik de poncho wel heel erg roze en zoet geworden, maar dochter is er erg blij mee, want ze vind " roze echt de mooiste kleur van de hele wereld!!! "




En haha, daar durf ik niet veel van te zeggen, want ik was ook echt dol op roze als klein meisje.


Erg he? Maar ik was er echt helemaal blij met deze jurk ; )


2 opmerkingen:

  1. Oh leuk! En ideaal voor frisse ochtenden.
    Ik was zelf geen roze meisje, maar mijn dochters wel, waarvan de jongste het ergst!
    Zij zit er met haar vier (bijna) vijf nog volop in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous poncho! I love the color combination :-) Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen