woensdag 6 mei 2015

GeHaakte deken



Vlak voordat ik het kussen uit vorig blogbericht afhaakte, kreeg ik een e-mail of ik ook een babydekentje wilde haken. Hij moest vooral vrolijk, stoer en lief worden.
En dit heb ik er van gemaakt:


Ik maakte hem met Drops Paris. Ik ben dol op dit garen, het is duurzaam, niet al te duur en verkrijgbaar in verschrikkelijk veel mooie kleuren. 
Vaak is er sale van dit garen in de maanden juli en augustus. Dan vul ik vaak mijn voorraadje aan.













Dit dekentje is 70 x 95 cm geworden en ik hoop dat de eigenaresse er blij mee is!

xxx


10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke deken, erg mooi geworden!
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the colors and the squares. Thank you for sharing this with us.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You are more than welcome to share it at my link up today and tomorrow.

      Verwijderen
  3. Echt een vrolijke deken. Beetje lief, beetje stoer. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden. Mooi bloempatroon, en heerlijk vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie toch geweldig mooi! Zo vrolijk!
    Kom er gewoon niet aan toe om regelmatig de blogs bij te houden maar ik zie nu wat ik dan mis! Word erg blij van jouw foto's. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik nog te reageren op Drops Paris. Ik vind dit nl ook een bijzonder mooi garen vanwege de geweldige kleuren en de stoere uitstraling al moest ik erg wennen aan het splijten. Mijn tweepersoonsdeken wordt er enorm zwaar van maar desondanks je hebt wel wat met dit garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel mooi geworden. Daar zijn ze vast blij mee. Leuk patroon.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor jullie reacties!! Errug leuk!! ♡

    BeantwoordenVerwijderen