maandag 6 april 2015

GeHaakte sjaal

Er worden de laatste tijd zo veel leuke en mooie haak boeken uitgegeven, dat het lastig is om als haak liefhebster/ verslaafde ; ) alles wat er in de boeken staat ook zelf te haken. Want er is zoveel...
Dus ik maakte een lijstje van wat ik echt graag wil haken!
En deze sjaal uit het mooie boek 'Puur Haken'  van Maaike van Koert stond hoog op mijn lijstje. Want het is een prachtig patroon.
En mocht je het boek nog niet hebben, dan kan ik je vertellen dat het een absolute aanrader is, want er staan nog meer prachtige patronen in!




Ik maakte deze sjaal met 7 bollen Lana Grossa Bingo. Kleur nr 1.
De rand van de sjaal haakte ik met 3 bollen Lana Grossa Bingo Neon, Kleur nr 707.
Haaknaald 5, en ik haakte ipv 49, 41 toeren in het grijs.

Helemaal hip toch ; )



Er staan nog meer mooie haak patronen op mijn lijstje, onder andere namelijk:

De mooie harlequin deken van Wood Wool Stool

Het leuke, vrolijke tasje van Annemarie Benthem.

Het toffe vliegengordijn uit Haken&Kleur

......

Ik denk dat ik nooit uitgehaakt raak! Want ik vind het ook erg leuk om zelf mooie dingen te bedenken. Deze vaasjes kreeg ik van een lieve vriendin en het leek me zo leuk om ze te omhaken.
Gisteren haakte ik er vast 1 om.



Fijne week!




4 opmerkingen:

  1. There are some lovely crochet books out there I agree x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je sjaal is echt prachtig geworden! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, prachtige sjaal!!!! Super!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen