zaterdag 14 maart 2015

Verjaardagsweek

Het zou een leuke week moeten zijn, de week van mijn verjaardag, maar na een zwangerschap van iets meer dan 12 weken, kreeg ik helaas afgelopen dinsdag een miskraam....
Wat een nare ervaring is dat...
De dag na de miskraam was mijn verjaardag en werd ik overladen met bloemen en lieve woorden. Heel fijn en het helpt echt!!
Deze fijne werkplek maakte mijn man voor mijn verjaardag, ook heel lief!! En perfect in mijn ogen...


Met het gekleurde dekentje (liet ik ook al zien in vorig blogbericht) was ik begonnen nadat ik een positieve zwangerschapstest deed, het deed me vooral goed, om in de zwaar onzekere tijd, tussen verschillende echo's, hieraan te haken, het is een soort therapie dekentje : ) Het is prettig om te werken met kleur en met deze mooie steek, waar je niet al te veel bij na hoeft te denken.
Hij wordt vooral heel vrolijk!! Op de foto ben ik net begonnen, maar het dekentje is
nu bijna af. Volgend blogbericht wijd ik er waarschijnlijk aan.



Ik maakte verder nog deze gehaakte clutch. Via mijn Etsy shop kwam de vraag of ik ook een clutch kon maken, waar allerlei babyspullen in kunnen. Zoals de baby purse van Koeka.
Ik maakte hem met de ribsteek en de klant haar favoriete kleuren, grijs met mint.
De ribsteek is eenvoudig, je haakt elke toer in de achterste lus!!





Verder maakte ik op een toepasselijk mooie lente dag nog wat mooie bloemen granny's en is er een KLM vliegtuigjes mobile in de maak, die wil ik al zo lang een keer (af) maken.....








Bedankt voor het lezen van mijn blog!
 Ik las onder vorig blogbericht veel reacties en dat deed me echt goed! Op de nominatie heb ik nog niet gereageerd of me daarin verdiept, ga ik echt doen hoor!!! Nogmaals bedankt.

xxx


Flow feb 2015

11 opmerkingen:

  1. Wat erg van je miskraam, veel sterkte! Je man maakte echt een prachtig werkplekje, zo zou ik er ook wel een willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Im so sorry to hear your news. I too went for a check up at 12 weeks to find my baby died at 8 weeks. It was the worst time ever. I waited 6 months and got pregnant again this time everything ok. If you ever Need to talk you can email me xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte!
    Dat moet een heel dubbele week zijn geweest.
    En wat een mooi hoekje kreeg je voor je verjaardag.
    Nogmaals heel veel sterkte!
    Dikke virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat verdrietig. Veel sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte hoor, blijkbaar hadden jullie het al niet makkelijk en nu dit er nog bij....
    Hopelijk lukt het inderdaad om die mooie dingen te zien van elke dag rondom je heen! Een traan, en een lach!
    Sterkte
    Nog klein vraagje het delenkentje waarvan je de vorige keer een foto liet zien in die soort v steek, hoe noem je die steek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie!! De steek heet de v stitch of v steek..
      Je haakt dan 1 stokje, 1 losse en 1 stokje in 1 steek. Hierna sla je 1 steek over. Heel eenvoudig!

      Verwijderen
    2. Dank! Ga ik ook ns proberen... Zat er dus niet zo ver naast met mijn vraag over een v-steek.... Haha

      Verwijderen
  6. Heel veel sterkte zeg. Wat ontzettend verdrietig is dit. Veel sterkte de komende tijd.

    Groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat vreselijk, heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een nare gebeurtenis... heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte gewenst. Wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt (en dat gaat echt gebeuren al heb je dat gevoel natuurlijk niet). Hartelijke groetjes, Lotte
    ps ik volg vanaf nu je blog via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen