zaterdag 24 januari 2015

Nieuw met Scheepjeswol Stonewashed

Afgelopen week bestelde ik een doos met alle kleuren van Scheepjeswol Stonewashed.
Heel fijn en meteen verliefd op dit garen!! Ik wil al zo lang een deken haken met stonewashed. Maar ik was alleen nog op zoek naar het juiste patroon.



En die vond ik!
Op pinterest!
Zo mooi!



Ik kan inmiddels niet meer stoppen met haken aan dit dekentje....

Aan mijn voornemen om wat meer te doen met mijn Etsy shop heb ik ook gewerkt.
Ik haakte een leuk etuitje, een mooi granny kussen, een vrolijk krukje en een mutsje en slofjes (schattig kraamcadeautje)


Het etuitje en het krukje haakte ik met katoen (Catania, Phildar en Lana Grossa)
De granny kussen haakte ik ook met katoen (Phildar Coton4)
Het mutsje en de slofjes haakte ik met Phildar Partner 3.5 (Lekker zacht en warm)
Het patroon van het mutsje komt trouwens van Wolplein (gratis patroon) en het patroon van de slofjes haalde ik hier vanaf. Een engels patroon, maar goed te doen!

Nu weer fijn verder haken aan het dekentje!!


xxx


3 opmerkingen:

  1. Wat heb jij mooie dingen gehaakt. Ik ben ookk weg van Scheepjeswol Stonewashed. Heerlijk om mee te werken. Jouw deken wordt prachtig.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ¦¦¦(¯`:´¯)¦Olá amiga!!!
    ¦¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦¦??Uma Ótima semana
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦(¯`:´¯) para você e toda a tua família!
    ¦¦(_.•´/\`•._)(¯ `•.\/.•´¯) Siga o blog
    ¦¦¦ (_.:._).¦(¯ `•.(?).•´¯) Deixe seu comentário
    ¦¦¦(¯`:´¯)¦¦(_.•´/\`•._) Teremos o maior prazer em
    ¦(¯ `•.\/.•´¯)¦¦(_.:._). responder
    ¦(¯ `•.(?).•´¯)¦¦¦¦ Deixe seu blog e email
    ¦¦(_.•´/\`•._)¦¦ Para que possamos
    ¦¦¦(_.:._)¦¦¦¦¦ retribuir a visita.

    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen