zondag 11 januari 2015

Creatief begin

De laatste week heb ik al weer wat nieuwe haakwerkjes om me heen verzameld.

Ik ben begonnen aan een nieuwe sjaal/cowl, waarvan ik snel het eindresultaat kan laten zien, plus het patroon zal delen....
Alleen nog maar een paar warme kleuren toevoegen.



Ik heb een begin gemaakt aan nieuwe Granny, voor in mijn Etsy shop.....



Ik heb een etuitje gehaakt. En er volgen er absoluut nog veel meer.

 




















Zelf doe ik er namelijk vaak mijn haaknaalden, restjes katoen, makeup, enz in als ik de deur uit ga.
En omdat ze ook in mijn omgeving erg gewild zijn, haak ik wat meer, ik vind het leuk om ze weg te geven als cadeautje, maar ze komen ook in mijn Etsy shop....

Ik haakte een mooie doily!


Een doily haken vind ik vooral een leuk tussendoor werkje (als kinderen naar school zijn en jongste slaapt.....)
En wat een mooi patroon! Hij komt uit een oud boekje en daar staan er meerdere in, dus binnenkort deel ik een paar patronen op mijn blog.

Tot slot haakte ik de kleine granny af uit mijn vorige blogbericht.

,

Een creatief begin van het jaar toch???

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig, kleurrijk begin van het nieuwe jaar! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sow al veel gehaakt in het nieuwe jaar! Leuk!
    Dat het hele jaar maar zo productief mag zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen