woensdag 31 december 2014

Oud wordt nieuw







Ik vond weer een oud patroon, dit keer van dit kussen. Het was oorspronkelijk gehaakt in het bruin, dus bladerde ik er vaak langs, maar ineens zag ik er wat moois in!! Het patroon paste ik wat aan en af en toe haalde ik wat uit en begon ik weer opnieuw, maar ik ben, nu hij af is, weer zo blij dat ik eraan begon!! Want ik wordt hier echt zo blij van, ik vind hem mooi, vrolijk en origineel geworden!!




Ik hou van felle kleuren zoals het kussen hierboven, maar ik hou ook van retro, vintage kleuren en ik maakte hiervan:




een sterrenslinger voor boven onze bank. Het patroon komt uit het boekje 'Slingers Haken' van Annemarie Benthem. 




En ik haak nu aan een kleine Granny voor een nieuw stoeltje in onze kamer.
Wordt ook zo mooi!! Ik kocht Phildar Coton 4 en Rico Cotton hiervoor.

Voor het komende jaar heb ik nog veel haak 'ambities', ik wil namelijk ook wat meer gaan maken van mijn eigen Etsy shop en ik wil binnenkort ook weer gaan beginnen aan een mooie deken.
Ik weet nog niet of het allemaal gaat lukken.....
Maar ik ga wel mijn best doen, zodat het een super creatief 2015 gaat worden!!!


Bedankt lieve volgers en lezers van mijn blog! Ik wens jullie een fijn en creatief 2015 toe!



8 opmerkingen:

  1. Helemaal super, well done!! Jij ook alvast de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik wens je een creatief 2015 toe!!

    groetjes

    Tabitha Duim

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie haaksels!
    Ook voor jou een creatief 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your cushion and your garland are lovely - you pick the nicest colours. Happy New Year

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijtje! Wat een vrolijke foto's. Je kussen is prachtig geworden, maar ook de je andere haaksels zijn mooi! Hoe kan het dat ik je blog heb gemist? Ik ga meteen kijken of ik volger kan worden!
    Groetjes,
    en een creatief 2015 gewenst!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Miriam! Leuk en fijn dat je me gevonden hebt!! En super leuk dat je me wilt volgen, groetjes Marijtje

      Verwijderen