zaterdag 25 oktober 2014

4 gehaakte kussens

Wat een leuke opdracht!

 

Dit is het laatste kussen, van de 4 kussens die ik haakte en wat een mooi patroon is dit!!
Vol met dubbele, anderhalf en driedubbele stokjes (hoe moet dat ook alweer??)
Maar na een paar mislukte vierkanten, had ik hem onder de knie en ik wordt hier zo blij van!






De achterkant haakte ik zo.



Ook haakte ik een granny!



Met een granny stripe achterkant.



Voor Crepes&Smoothies in de Walstraat van Deventer, (ze verkopen heerlijke huisgemaakte crepes en smoothies!) haakte ik deze 4 kussens!
4 kussens, maar 8 keer verschillend.





Van alle kussens haakte ik de voor- en de achterkant verschillend en vrolijk met veel kleur!!
Om wel wat eenheid te krijgen haakte ik de witte randen in de voorkant met Phildar Coton 3 en maakte ik de kussens vast met knopen aan de onderkant. Voor de rest zijn alle 4 kussens met verschillende steken gehaakt.


Bedankt voor de leuke opdracht!!! XXX



3 opmerkingen:

  1. Wauw! hard gewerkt!! Superleuk en fleurig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs gave kussens, wat een werk! Wat zullen ze er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Todas muito bonita.Parabéns.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen