zaterdag 16 augustus 2014

Laatste dagen vakantie


Het zijn de laatste dagen van de zomervakantie, en vanaf maandag breng ik niet 1 maar 2 kinderen naar school... Sophia is nu 4 jaar en mag ook naar school. Dat wordt dus even wennen voor mij...



Maar gelukkig heb ik de komende tijd genoeg afleiding, want ik kreeg een opdracht voor het maken van verschillende gehaakte kussens. En ik vind niks leuker dan het haken van de mooiste kleurcombinaties!!!


Ook ben ik begonnen aan mijn eigen gehaakte sjaal. Het is een eigen ontwerp en ik zal het eindresultaat binnenkort laten zien, het patroon volgt ook nog...





Hopelijk kunnen we binnenkort weer genieten van mooi weer, want het is heerlijk in onze tuin nu !!!



2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig!
    Ik ben benieuwd of het snel went met nog een dochter op school.....
    Bij ons is het ook bijna zover.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan, maar ze heeft er erg veel zin in, dus dat maakt het minder spannend maandag.....

      Verwijderen