donderdag 31 juli 2014

Patroon gehaakte bloemen deken

Wat geweldig veel leuke en lieve reacties kreeg ik op de gehaakte bloemen deken, super leuk!!

Omdat ik voor het bloemen dekentje veel kleuren had gebruikt, had ik best veel garen over. En omdat ik zo'n fan ben van het patroon, haakte ik er nog even mee door!


Voor een vaasje op tafel: 


Het staat zo tof! Ik haakte er een steeltje aan met losse 
en ik stak er een ijzerdraadje in.

Ik haakte er een gezellige bloemenslinger mee: 


En ik maakte een mooi krukje!!



Als je het patroon van het bloemen dekentje in mijn E T S Y shop koopt, krijg je het ronde patroon voor dit krukje (je zou er ook een rond gehaakt kussen van kunnen maken!) bij.


2 opmerkingen:

  1. Just found your blog .love your blog, you couldn't add google translate could you? Thanks x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your stool cover looks brilliant - now I just have to find a round to stool to cover.

    BeantwoordenVerwijderen