zondag 11 mei 2014

Zondag

Het is altijd een fijne dag, de zondag, maar vandaag, moederdag, is extra feestelijk.





Ik werd vanochtend verrast met veel hartjes en ontbijt op bed,  ♥ ♥ ♥






Onze kinderen mochten hierna, even op ons bed springen, wat een LOL!!!




De rest van deze dag heb ik de kans verder te haken aan nieuwe dingen.

Bij de kringloop kocht ik namelijk een oude lamp en daarvoor wil ik graag een nieuwe hoes haken, ik kocht nieuw garen in de juiste kleur en met behulp van een oud boekje hoop ik er iets moois van te kunnen maken voor in onze eigen hal.




Mijn man maakt een lounge bank voor in de tuin en daar maak ik een kleurige kussenhoezen voor...... Veel lapjes moeten er nog gehaakt worden.

Ik heb vandaag ook de tijd om wat in het nieuwe tijdschrift ZOMER te lezen wat ik kreeg, en zeker de moeite waard is! Er staan veel DIY dingen in, leuke webwinkels en mooie verhalen. En een klein stukje over mijn eigen blog, wat ik natuurlijk erg leuk vind!





De slinger boven ons eigen bed maakte ik vorige week van verschillende kleuren Catania katoen (een patroon is oa te vinden in het boekje slingers haken, van Annemarie Benthem) en ook het vrolijke etuitje maakte ik van katoen en met dezelfde mini squares, die ik maakte voor de omhaakte lamp van de HEMA.




Fijne week!






4 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat maak je leuke dingen! Lekker vrolijk en lief :)
    Ik ga je volgen, kom je ook een kijkje nemen bij mij?
    Groetjes Simone
    http://haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die deken die op het hoofdeinde ligt....
    die is echt te gek!!
    Zou je mij aan het patroon of de link van het patroon willen helpen?
    Alvast heel erg bedankt!!
    http://by-jm.blogspot.nl/?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dat vind! Het is nl de allereerste deken die ik haakte..
    Ik zal je het patroontje mailen.
    Gr Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik super! Mijn dank is groot!!
      Je mag het sturen naar bvharen apenstaartje hotmail punt com.
      Enne voor een eerste deken ziet hij er super uit! Daar kan je zeker trots op zijn!

      Verwijderen