donderdag 20 maart 2014

Genieten

De afgelopen weken had ik genoeg te doen, te genieten en te haken!



Ik vierde vorige week mijn verjaardag en kreeg veel bloemen, vooral tulpen. Super! Want daar houd ik zo van! We konden ook genieten van het weer en we maakten een fijne boswandeling.



Verder haakte ik verder aan deze:



En aan deze:




En natuurlijk aan mijn eigen LENTE plaid....




Hij zit inmiddels helemaal in elkaar en is zelfs al afgehecht! Vandaag maak ik een begin aan de rand van mijn deken.



Binnenkort dus het eindresultaat!


4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd!
    Je bent behoorlijk productief gewwest de laatste tijd ;)
    Ik vind vooral je lentekleed erg mooi!
    Ik ben zelf bezig met een tuniekje met deze hexagon
    maar dan zonder zo'n rand.
    Je krijgt dan een heel ander effect.
    Ik vind stiekem met rand mooier, het lijkt of de bloem dan mooier uit komt.
    Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik ben inderdaad druk geweest ; )
      Ik ben ook benieuwd naar jouw tuniekje en vind het sowieso een geweldig mooi patroon! Nogmaals bedankt voor je reactie. Erg leuk!

      Verwijderen
  2. Beautiful! Do you have a pattern? And what type of yarn did you use?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! The blanket is not finished yet, I still have to crochet the edge. I hope to give you more information in my next blog! I used cotton.

      Verwijderen