vrijdag 28 februari 2014

Vrolijk krukje


Het haakwerkje uit mijn vorige blog bericht werd deze vrolijke zitting!

Dit krukje timmerde mijn man en ik maakte er een gehaakte zitting op.
Op de slaapkamer van onze kinderen is plek voor een leuk speelhoekje en dit krukje is er een begin van.....


Er komt nog een krukje bij, (misschien nog wel 1, we hebben 3 kinderen!) en natuurlijk een leuk bureautje, waaraan ze kunnen kleuren, knutselen, lezen, etc. En misschien nog een omhaakt lampje??? Wordt dus vervolgd.....







Ik vond een mooi bloem patroon, waar ik al een paar van gemaakt heb....

Dit is hem....


Het originele patroon is in 1 kleur, maar ik haak hem in 3 kleuren...

Ik maak er een mooie plaid van in kleuren die passen bij dit patroon.

Verder moet ik nog een aantal potjes omhaken (blijft leuk! )voor een ontmoetingscentrum in Deventer, en moet ik nog een kussen in pasteltinten afmaken, waar ik een tijdje geleden al aan begon. Veel te veel tegelijk dus, maar alles even leuk en genoeg te bloggen de komende tijd.
 ; ).

Groetjes!









3 opmerkingen:

  1. Wat is dat krukje ontzettend mooi geworden, geweldig!
    Succes met alle projecten die je hebt liggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zo'n omgehaakte krukje! Ik ben benieuwd hoe het speelhoekje er uiteindelijk uit komt te zien!

    Groetjes Jolien

    BeantwoordenVerwijderen