maandag 18 november 2013

Gezellig....

Afgelopen week haakte (en naaide!) ik voor wat meer gezelligheid...

Ik omhaakte een potje met 3 sterretjes uit het boek Granny Squares haken. Gezellig!




Ik haakte nog meer om, voor een lieve kennis.




En ik stofte mijn naaimachine af om er gordijntjes mee te naaien. De juf van Niels wilde dit graag voor in de huishoek van de klas en ik waagde mij eraan om ze te maken.
Het ziet er nu wat gezelliger uit in de huishoek!



Ik zocht in mijn inmiddels GROTE stapel haakboeken, naar leuke en lieve patroontjes.
Deze vond ik zo leuk, dat ik er meerdere van haakte. Ik ga er een slinger van maken....



Voor op mijn eigen bank wil ik graag een plaid haken en ik ben er aan begonnen in het afgelopen weekend... Hij wordt weer bijzonder, uniek, gezellig (en lekker retro).....


Een gezellige week!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen