vrijdag 1 november 2013

Gehaakte poncho

Zoals je misschien wel gezien hebt, heb ik een link gemaakt naar mijn Facebook pagina.
Ik hoop dat je dit ' leuk ' vindt!

Ook heb ik een link gemaakt naar mijn Pinterest account. Ik zal eerlijk zeggen dat ik deze nog niet erg lang heb. Maar ik heb inmiddels al wel een aantal mooie en leuke gehaakte spullen gepind! Op Pinterest heb ik ook inspiratie opgedaan voor de poncho die ik gehaakt heb voor mijn (bijna) jarige nichtje.


De poncho die Sara gemaakt heeft, http://saracrochett.blogspot.com.es vond ik echt geweldig mooi, en daar is deze poncho dus op geinspireerd!

Ik heb hem gehaakt met Phildar Partner 3,5.
In al deze vrolijke kleuren...


Ik hoop dat ze er blij mee is : ).






Heerlijk toch al die mooie kleuren bij dit grijze herfst weer : ).

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. He is echt superleuk geworden! Daar zal je nichtje best blij mee zijn!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen