maandag 7 oktober 2013

Afgelopen weekend

Het afgelopen weekend stond in het teken van de allerEERSTE verjaardag van onze dochter Emma. Zaterdag zocht ik de gezelligste kleuren bij elkaar om er een leuke slinger van te haken uit Annemaries boekje. Onze zoon zat naast mij aan de keukentafel en maakte naar mijn voorbeeld zijn eigen slinger (maar dan van papier ; ),




en 's middags bakte ik een taart met onze oudere dochter (3Jaar).


Voor het haken van een leuke lange slinger, was ik een beetje laat begonnen, dus hij werd uiteindelijk niet erg lang : ).


Maar volgend jaar ga ik verder met deze vrolijke slinger en begin ik er op tijd aan : ).


Gelukkig had ik ook nog wel 'normale' slingers liggen en werd het gisteren een gezellige dag met een heerlijk weer! En een gezellige afsluiting van de dag!



Een fijne week!


2 opmerkingen:

  1. Oooh, die kaarsenhouders zien er zo leuk uit!! Wat een gezelligheid.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi...ik ben ook altijd te laat met dat soort dingen..
    De kaarsjes zien er inderdaad erg leuk uit! Sfeervol hoor!

    Enne...nog gefeliciteerd hé!!! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen