vrijdag 13 september 2013

Opnieuw begonnen

Ik ben opnieuw begonnen aan een gehaakt dekentje, maar na de vorige gehaakte deken, was het echt een rommeltje geworden, alle kleuren lagen door elkaar in een mand en zo wist ik dus niet goed wat ik nog over had. Eerst maar eens alles opruimen dacht ik toen.


Ik had toch nog veel restjes garen over,
(ik gooi echt nog geen draadje weg ; ) ). Bij de ikea heb ik toen deze opbergkistjes gekocht, nu kon ik het allemaal netjes opbergen, zodat ik ook goed weet wat ik allemaal nog heb : ). Helemaal blij ermee!


Ik zocht een nieuw patroontje op. Wat is hij leuk!




Ik maak hem in mooie pasteltinten.



En zo kan ik (opgeruimd) beginnen aan een nieuw lief dekentje : )



4 opmerkingen:

  1. Mooi patroontje! Welke garen gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik maak deze van drops Paris, daar heb ik nog veel van liggen en ik vind het mooi! Bedankt voor je reactie.
    Groetjes, Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen