donderdag 8 augustus 2013

Nieuw garen

De afgelopen week kreeg ik nieuw garen binnen. Helemaal blij, want daarmee kan ik verschillende haakprojectjes af maken.

Vorige maand kocht ik bij de Intratuin voor onszelf een mooie schaal,
waar ik gekleurde waxinelichtjes in wilde haken!

Die is nu af, super gezellig vind ik het, hopelijk krijgen we nog wat mooie avonden waar we buiten van dit licht kunnen genieten. En inmiddels ben ik bezig om 3 verschillende kussens af te haken. Een vierkant, rond en lang kussen. Genoeg te haken, en dus blog ik binnenkort over het eindresultaat van deze kussens en zet ik het patroon op mijn blog van de zonnetjesdeken.


2 opmerkingen:

  1. wat een mooi garen en mooie kleuren, lijkt me heerlijk om mee te werken. welk garen is het? nog veel succes met je blog! groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik gebruik graag catania en Paris van Drops.
    Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen